Reklamacja

Jakie są warunki zwrotu towaru?

Przez okres 2 lat od daty zakupu, na wszystkie zakupione produkty, przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową.

Jak reklamować zamówiony towar?

  1. Skontaktuj się z nami w celu wstępnego ustalenia rodzaju usterki.
  2. Wypełnij formularz reklamacji (pobierz formularz) i dołącz do przesyłki.
  3. Wyślij przesyłkę (z dopiskiem "reklamacja") na adres:
    Hurtownia odzieży
    ul. Słowackiego 10
    55-120 Oborniki Śląskie
  4. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
  5. Jeżeli uznamy reklamację za uzasadnioną - produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy).
  6. Jeśli wymiana nie będzie to możliwa - zwrócimy Ci równowartość zakupionego produktu.
  7. Zwrotu dokonamy przelewem bankowym w przeciągu maksymalnie 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji - zwykle ok. 3 dni.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel